20091125

Stege…

designhouse_61491074…är något vi kommer att behöva i nya köket. Design House Stockholm har en snygg nyhet som jag verkligen gillar, ett stort plus med denna är att den går att fälla ihop och hängas upp på väggen. I like!

Stegen Step, formgiven för att tåla att stå framme även när den inte används är designad av Karl Malmvall. Perfekt!

Step kommer att tillverkas i högblank rött, svart och vitt från och med februari/mars 2010. Lagom till inflyttning alltså! Hoppas J gillar den lika mycket som jag. :D

DHS_Step-Black

Det finns en liten mininisch i köket, tillvänster vid ingången, där den skulle passa ypperligt. :)lghplan_407






Bilderna på stegen är lånade från ELLE INTERIÖR, klicka HÄR så kommer ni till artikeln.

Nu är det sängen som gäller för mig var uppe reden 05.30 imorse!

2 kommentarer:

  1. Oooooiii, tänk dig. Tidig morgon alt. sen kväll. Du behöver nåt från översta hyllan, tar fram stegen och kliver upp med strumpor på halkiga blanklackade stegpinnar.. ?? Eller? Det kanske inte är så halkigt som jag ser framför mig. Den var riktigt snygg :) Själv är jag kär i de där gammeldagsa i plåt, med plasttyg uppepå. Fast de är ju å andra sidan inte särskilt ihopfällbara.

    SvaraRadera
  2. Haha, det har jag faktiskt inte tänkt på. Stegen ser ju något halkig ut, antingen får vi se till att bara placera saker som inte behövs så ofta däruppe eller så får vi helt enkelt börja använda halksockor. :)

    SvaraRadera