20100121

Snyggingar

Hittade en så otroligt stilig soffa från Marks & Spenser hos Maria på bloggen Husligheter, om vi inte köpt en soffa för bara några månader sedan hade den här passat väldigt bra in på Kasernhöjden. *suck*

onskerum2 Men det går ju tyvärr inte att byta soffa varenda gång jag hittar något snyggt, fast en läslampa behöver vi faktiskt. Kanske blir det Flex från Bo Concept. Gillar att det är tre lampor som kan riktas åt olika håll. Ska ju till Hufvudstaden och shoppa lite innan vår tur till Cap Verde...  vi får se vad som följer med hem. :)LAMP-S-F-101EU3019 

41Lurkf11ML._SL500_SX182_SH35_

Drömmer vidare om Portland, finns även en snygg fotpall i samma serie. Undrar om nån skulle märka om jag bytte ut vår soffa i smyg?! Jag missade ju helt att Johan varit så gullig och hämtat hem vår nuvarande soffa och kört bort den gamla, måste haft nåt fel på linserna den kvällen OCH efterföljande morgon. Eller så var det så att soffan passade så bra i vår lägenhet!

3 kommentarer:

  1. Nu blev jag kär.. haha. Den var ju bara så himla fin! En soffa med stil, helt klart. Undra om den är bekväm också? /Malin

    SvaraRadera
  2. Vi kanske måste åka till London och provsitta den?! Vad glad jag blev när berättade att ni kommer imorgon. Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Elin!

    Verkligen jättekul att du tycker så mycket om grytunderlägget. Jag blir så glad! Du får jättegärna, om du vill och har tid, ta en bild på det hemma hos dig så jag får se hur fint det ser ut! Det vore superkul!

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera