20100902

GOD KVÄLL!

IMG_1749 IMG_1744IMG_1751IMG_1750IMG_1738

Här pysslar vi för fullt! Jag har klippt ner och plockat in kryddorna vi haft på balkongen under sommaren. Pepparmyntan har vi glömt bort de senaste veckorna så den blommade för fullt... det doftar riktigt friskt i vardagsrummet nu kan jag lova. Johan har sprayat kabelkanaler svarta och fått ordning på alla jobbiga sladdar i kontoret. Jag passade givetvis på att smyga fram en liten ljusstake som jag för några veckor seden på solareturen för hela 1 krona. Visst blev den fin med lite svart färg!

Det blev ingen runda i spåret för mig ikväll, imorgon kanske... nu ska jag skissa lite på en vägghängd hylla jag tänkt snickra ihop och måla i helgen. Efter det blir det sängen...

HA EN MYSIG KVÄLL!

KRAM

1 kommentar:

  1. Hi hi vilket sammanträffande:) Ja nu får du önska riktigt mycket så kasnke en kudde blir din:) Kram kram M

    SvaraRadera