20100907

TISDAGSTEMA - BARNRUM

Vi har inget barnrum att visa upp än... men drömma lite kan man ju alltid! Det rum (kontoret) som kommer att förvandlas till barnrum här hemma har svarta väggar så alla möbler kommer med all säkerhet bli vita... Hittade dessa fina bilder när jag letade runt efter svartvita rum.

Mobile_Ferm-Living_Stories  Sebra_Kili_BettBilder: www.lys-vintage.com och www.urbanliving.com

HA EN HÄRLIG TISDAG ALLESAMMANS!

Ikväll får jag spana in resten av fabrikens bidrag, kommer säkerligen få massor med inspiration.

3 kommentarer:

  1. Samma här, vi har heller inget barnrum att visa upp, så då gäller det att lösa det på annat sätt! Fin tolkning av tisdagstemat har du gjort!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Kul tolkning av temat - det är ju lite klurigare när man inte har barn själv - jag hittade något som jag skulle vilja ha när jag själv har barn.

    SvaraRadera
  3. Fina bilder.Gillar sängen och stolen.Svart funkar i barnrum med,lätt att liva upp med färgglada kuddar.

    SvaraRadera