20101107

SÖNDAG V. 44


Här är vi precis hemkomna efter en mysig helg hemma hos mina föräldrar. Besöket startade med Sveriges godaste kebabrulle och avslutades med kaffe och bullar hos mormor och morfar. Däremellan hann vi med att tapetsera om ett litet rum, familjemiddag och ett besök hos min morbror och deras ormar. 
Med darrande händer höll jag i min kusins kungspyton. Med mig hem fick jag en alldeles perfekt rostig och sliten vedbärare. I LOVE IT! Men nu har ju inte vi någon öppen spis så jag ska ha den som tidningsställ.

Vill ni se fler söndagsbilder finns de hos fabriken.
Önskar er alla en fin kväll.

2 kommentarer:

  1. Wow, så fin vedbärare. Var du tvungen att hålla i ormen för att få vedbäraren, eller fattade jag fel? Lllläskigt....

    Underbart fint du har det i ditt hem. är också svag för industristuk...

    SvaraRadera
  2. ursnyggt skåp! Kollar på Blocket typ varje dag men det perfekta skåpet lyser med sin frånvaro!

    SvaraRadera