20101229


...önskar jag er bloggläsare. Måste visa en av årets julklappar, denna inköpt av mig till mig själv! Söt liten mugg från Ylva Skarp köpt på mysiga butiken Lyllo i Haga.

Här har vi varit på middag hos Johans föräldrar, det bjöds på en supergod potatisgratäng och oxfilémedaljonger med pestosås. Hade planerat in ett träningspass idag men det är jag alldeles för mätt/lat för nu. Det får bli soffmys istället och så ska jag försöka knåpa ihop en önskelista inför bröllopet. Tänk att det ska vara så svårt att komma på saker vi behöver, när jag var liten kunde jag skriva hur långa önskelistor som helst, nu kan man ju oftast köpa det man vill ha själv. Vi får helt enkelt googla på bröllopspresenter...

2 kommentarer:

  1. Upplevelser är alltid bra! Vi hade världens knåp med presenter, men fick tillslut ihop en blandad lista med; bidrag till extra roliga saker på bröllopsresan, prylar och upplevelser! Det viktigaste är ju att alla kommer.

    Nu ligger receptet på bloggen, med bild och allt. ;)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jättefin mugg! Jag har liknand emuggar hemma, med små söta ord och citat på. Man blir glad varje gång man dricker ur dom!

    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt 2011!

    SvaraRadera