20110319

Färgval

Hej soliga lördag!

Det stora rektangulära bordet är utbytt mot ett mindre och mjukare soffbord. Det känns riktigt bra och framförallt skönt att jag nu kommer slippa alla blåmärken på smalbenen som det gamla och alldeles för stora bordet gav mig. Tyvärr har den förre ägaren till bordet lackat det i någon brunlila nyans som inte alls passar här hemma. Vad tycker ni ska vi måla det svart eller vitt? Johan har bestämt sig men jag är fortfarande lite osäker...

Nej nu ska jag ut till SOLEN. 
Ha en skön dag!

4 kommentarer:

  1. Nu är färgen inhandlad och jag ska precis börja måla! :)

    SvaraRadera
  2. Precis så gjorde jag också - Bytte kantigt lågt modernt bord mot högre, "mjukare".. Är sjukt nöjd! Men det lutar åt att det blir målning eller åtminstone tapet + glasskiva på, lacken är nämligen skör och det blir märken direkt. Fin matta ni har, var kommer den ifrån? Kram //Petronella

    SvaraRadera
  3. Hej Petronella!
    Mattan heter PEAS och kommer från HAY, inköpt på Urban Living. Den är inte bara snygg utan även otroligt skön att gå på. :)
    Kram Elin

    SvaraRadera